Нова українська школа

Нова українська школа

Нова українська школа   НУШ коротко

НОВА українська школа-простір освітніх можливостей
ПОРАДНИК для вчителя      Тут...
КОНКЕПЦІЯ Нової української школи  Читати тут...
 НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА - ВЧИТЕЛЯМ Детальніш
НУШ: ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ДЛЯ ЗЗСО, розроблена під керівництвом О.Я. Савченко



Нова українська школа. Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-4 клас), затверджена Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року


Початкова освіта – це перший рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій.
Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей та розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі.
Початкова освіта передбачає поділ на два цикли – 1–2 класи і 3–4 класи, що враховують вікові особливості розвитку та потреб дітей і дають можливість забезпечити подолання розбіжностей у їхніх досягненнях, зумовлених готовністю до здобуття освіти.
Типову освітню програму для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти розроблено відповідно до Закону України «Про освіту», Державного стандарту початкової освіти. У програмі визначено вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання; коротко вказано відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу.
ВІДЕОКОМЕНТАР до навчально-методичного комплекту "МАТЕМАТИКА. 1 клас"
ВІДЕОКОМЕНТАР до навчального комплекту Навчання грамоти. "Я ЧИТАЮ І ПИШУ"
МАТЕМАТИКА 1 КЛАС
ПРОГРАМА Навчальна програма. МАТЕМАТИКА 1 клас 
Навчальна програма  ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Математика 1 клас
ЗОШИТ Навчальний зошит Математика 1 клас, автор Скворцова І частина
Вкладка Математика ВКЛАДКА 1 -17
МЕТОДИЧКА Методичний супровід для вчителя. Зошит. Уроки 1-8
МЕТОДИЧКА Методичний супровід для вчителя. Зошит Уроки 1-16 
ВКЛАДКИ 1-31 Вкладки 1–31 до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1»
МЕТОДИЧКА Методичний супровід для учителя до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1» Уроки 1–31 
Дидактичні матеріали для практичних робіт (опис)
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1 КЛАС
Календарне планування уроків читання і письма за комплектом з навчання грамоти «Я читаю і пишу»
ПИСЬМО Календарне планування уроків читання і письма за комплектом з навчання грамоти «Я читаю і пишу» (буквар «Я читаю» - у 2-х частинах, зошит «Я пишу» - у 2-х частинах, 
ВИМОГИ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: 
Методичні рекомендації до уроків читання за букварем «Я читаю» І семестр
ЗОШИТ  Навчання грамоти. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 ч. Част 1
Методичн.  Методичний коментар
Навчання грамоти  Навчання грамоти Навчальний зошит Частина 1
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ Відеоуроки 
Інтегрований курс "Дивослово" Вивчення букв алфавіту
Інтегрований курс "ДИВОСВІТ"
Зошит І част. Навчальний зошит "ДИВОСВІТ" автор Тагліна
Зошит ІІ част. Навачальний зошит "ДИВОСВІТ" автор Тагліна
Інтегрований курс "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ"
Я досліджую світ. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1
Я досліджую світ   Навчальний зошит Частина 2.1 
Я досліджую світ  ЗОШИТ
ЗОШИТ Я пізнаю світ  Гільберг
МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 1-ГО КЛАСУ
ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ
 
 Тиждень 1: Модельна навчальна програма  «Я – школяр»
Навчання грамоти. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 ч. Част 1 авт. Большакова
Методичний коментар
Навчальний посібник "Я пізнаю світ" ав. Гільберг
З досвіду роботи
 Тиждень 2: Модельна навчальна програма «Мій /наш клас»
Зошит Вкладки 1–8 до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1»
Дидактичні матеріали для практичних робіт (опис)
Методичний супровід для учителя до видання «Математика. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1» Уроки 1–8
Відеокоментар донавчально-методичного комплекту "Математика" 1 клас
З досвіду роботи
 Тиждень 3:  ТЕМА ТИЖНЯ: «МОЇ ДРУЗІ»
Математика Скворцова Презентація Цифра 1, 2
Математика Скворцова Презентація Число Цифра 3, 4
Органайзер-конструктор Портфоліо для першокласника
З досвіду роботи
 Тиждень 4: ТЕМА ТИЖНЯ: «МОЄ ДОВКІЛЛЯ»
Математика Число і Цифра 5 Скворцова Презентація
Математика Працюємо з групою об'єктів Презентація
Математика. Порівнюємо групи об'єктів за кількістю Презентація
Математика Вивчаємо дії додавання, віднімання Презентація
З досвіду роботи 
Тиждень 5: Модельна навчальна програма  «Осінь»
Новий простір у школах. 5 прикладів, як вчителі самі вирішують це питання
Матеріали з математики за другим підходом до нового Державного стандарту (ОНОВЛЕНО)
Презентації до уроків математики
ЗОШИТ Навчання грамоти Частина 1
Зошит Я досліджую світ. 1 клас. Навчальний зошит. У 4 частинах. Частина 1
Методичний супровід "Я досліджую світ"
З досвіду роботи теми тижня "Осінь"
 Тиждень 6: Модельна навчальна програма «Я і моя Батьківщина»
Методичні рекомендації до уроків навчання грамоти за комплектом “Я читаю і пишу” (письмо)  
З ДОСВІДУ РОБОТИ
 Тиждень 7: Модельна навчальна програма.  «Ми – підприємливі (осінній доброчинний ярмарок)»
Ким бути?
З ДОСВІДУ РОБОТИ 
 Тиждень 8: Модельна навчальна програма.  «Техніка, яка допомагає»
З ДОСВІДУ РОБОТИ
Як вчителям порозумітися з «цифровим» поколінням дітей
 Тиждень 9: Модельна навчальна програма.  «Ігри»
З ДОСВІДУ РОБОТИ  
 Тиждень 10: Модельна навчальна програма.   «Театр» 
З ДОСВІДУ РОБОТИ
З досвіду "Пальчиковий театр"
 Тиждень 11: Модельна навчальна програма.   «Мода»
З ДОСВІДУ РОБОТИ
 Тиждень 12: Модельна навчальна програма.  «Пригоди крапельки»
З ДОСВІДУ РОБОТИ 
Китайська головоломка
 Тиждень 13: Модельна навчальна програма.  «Зима»
Журнал "Джміль" 
З ДОСВІДУ РОБОТИ
 Тиждень 14Модельна навчальна програма.     "Таємниці космосу" 
 Тиждень 15: Модельна навчальна програма.   «Подорожуємо в часі»
 Тиждень 16: Модельна навчальна програма.  «Зимові свята» 
Новорічна листівка
Перелік Засобів навчання у початковій школі      Дивитись тут...

Тиждень 24: Модельна навчальна програма  Тиждень 24: «Час / Як керувати часом?»
Тиждень 25: Модельна навчальна програма «Весна»
Тиждень 26: Модельна навчальна програма  «Весняні свята. Великдень»
Тиждень 27: Модельна програма "Навіщо їсти"
Тиждень 28: Модельна програма  «Світ рослин»
Тиждень 29: Модельна програма  "Світ тварин" 
Тиждень 30: Модельна програма "Веселка"
Веселка в небі сяє, людей всіх звеселяє Скачати тут...
«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект Скачати тут...
Тиждень 31: Модельна програма "Моя родина"
«Моє тіло»: учимось поважати своє тіло  Скачати тут...
Тиждень 32: Модельна програма   "Ми українці. Ми-європейці."
Вивчаємо різні сторони світу Скачати тут...         
Тиждень 33: Модельна програма "ЛІТО" Детальніше...
"ДЖМІЛЬ" Улітку на ставку Скачати тут...
 Як цікаво розказати про Тараса Шевченка Інтегровані навчально-методичні матеріали
Книжечка легкого читання Сім'я Тараса
Моя книжечка про сім'ю Тараса Книжечка-сморобка




МАТЕМАТИКА

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
Я досліджую світ зошит
Матеріали для Ранкових зустрічей

Похожее изображение

Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, розповідає про свій настрій, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.
Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.
На мою думку, дітям легко буде розповісти про свій настрій і почуття у віршованій формі. А картка з відповідним малюнком продемонструє, що відчуває учень. Картки рекомендую надрукувати на цупкому папері.
Додатково виготовити “кишеньки настрою”, куди учні можуть розміщати свої сигнальні картки.Матеріали для друку ТУТ
DAILY 5, DAILY 3 щоденні кроки до       УСПІХУ
Щоденні 5 (Письмо для себе) Дивитись тут...
Щоденні 5 (Робота зі словами) Дивитись тут...
Щоденні 5 (Читання для когось) Дивитись тут...
Щоденні 5 (Слухання) Дивитись тут...
Щоденні 3 (Математика для себе) Дивитись тут...
Щоденні 3 (Математичне письмо) Дивитись тут...



У перших класах має бути організовано 8 навчальних осередків, – Лілія Гриневич  06.04.2018



Яким чином має бути влаштований новий освітній простір у Новій українській школі, МОН прописало у спеціальних методичних рекомендаціях для керівників шкіл. Зокрема, 


має бути таких 8 навчальних осередків:
навчально-пізнавальної діяльності (з партами/столами)
змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями);
гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор);
 художньо-творчої діяльності (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт);
 куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум);
відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям);
 дитяча класна бібліотечка;

осередок вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо). Детальніше...
Сім навчальних зон, які повинні бути в кожному класі

 У підготовці до нового навчального року треба врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає лише на те, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але пропонуємо подумати й про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали.
Ви можете поєднати ці, здавалось би, різні компоненти в систему семи навчальних зон.  Пропонуємо такі зони: Відкриттів, Новин, Матеріалів, Комунікативна і Тематична Зони, Зона Вчителя і Зона Тиші. Це допоможе вам створити певну систему, що заощадить ваш час і підтримуватиме порядок у класі з першого ж дня.

ЗОНА ВІДКРИТТІВ
Це зона для всіх тих речей, що розпалюють уяву дитини. Вона може містити мистецькі та крафтові матеріали, диктофон, фотоапарат, магнітофон, настільні ігри, зокрема пазли, веселі книги та журнали.
Придумайте для дітей різні проекти, в яких вони можуть використовувати всі ці речі. Ви можете підсилювати цим креативність дітей, створивши певну атмосферу дослідництва. Попросіть їх намалювати те, що вони бачать, запишіть це і складіть список запитань, які у них виникають. Використовуйте отримані дані для планування уроків у майбутньому.

ЗОНА НОВИН
Зона Новин допоможе вам управляти своїм класним календарем, запланованими завданнями і проектами, загальношкільними заходами, святами, урочистостями. Тут можна показувати і прогноз погоди, температуру повітря та світові новини. Ви також можете використовувати цей простір, щоб зазначити ваші щоденні завдання, роботу в класі та домашні завдання. Виділіть частину цього простору для того, щоб учні ділилися їхніми особистими або навчальними новинами.

ЗОНА МАТЕРІАЛІВ
Зона Матеріалів створюється для того, щоб підготувати вас до роботи. Тут ви можете розкласти олівці, ручки, маркери, степлери, ножиці, папір, клей, стрічки, скріпки, тканину, паперові рушники, засіб для дезінфекції рук та інші інструменти. Використовуйте це місце для таких довідкових матеріалів, як таблиці з формулами і графіками, методичних посібників, довідників, підручників, блокнотів і журналів. Ця зона також може бути зручним місцем для виконання домашньої роботи.



КОМУНІКАТИВНА ЗОНА 
Ця зона може задовольняти кілька цілей. Тут учням можна нагадувати, що ми всі працюємо для досягнення спільної мети. Ця зона для обговорень того, що було вивчено,  для заведення нових знайомств, для запитань-відповідей, а також рефлексій. Ці обговорення дають вчителю можливість оцінити прогрес дитини й отримати інформацію на майбутнє. На початку року ви вестимете ці обговорення самостійно, але це має тривати лише до моменту, коли учні зможуть самостійно організовувати дискусії.


ЗОНА ТИШІ
Ділити простір класу з-понад двадцятьма (а то й більше) дітьми не завжди легко. Деякі учні воліють працювати на самоті, тоді як іншим просто потрібна Зона Тиші, щоб робити завдання, читати, писати, рахувати або рефлексувати. Запасний стіл і стільці в кутку вашої кімнати можуть бути використані для Зони Тиші. Якщо це можливо, дайте дітям навушники, щоб допомогти відфільтрувати шум у класі.



ЗОНА ВЧИТЕЛЯ
Зона вчителя – маленький оазис. Вона  допоможе вам управляти всіма вашими професійними обов’язками. Використовуйте простір, щоб показати свою особистість – показуйте фотографії родини, друзів, домашніх тварин або залиште кілька дорогоцінних заміток і невеликі подарунки від ваших студентів. Ця зона – це ваш професійний простір, де ви плануєте, оцінюєте, аналізуєте дані і завершуєте свою працю. Ви можете використовувати цей простір для проведення розмов тет-а-тет зі своїми учнями. Також ви можете помістити тут різноманітні сертифікати професійного розвитку, що задасть бізнес-тон, коли батьки, колеги або адміністратори відвідуватимуть ваш клас.


ТЕМАТИЧНА ЗОНА
Ця зона відводиться для технічних інструментів, тематичних  книг, ігор, що стосуються предмета, який ви викладаєте. Важливо також показати, як це переплітається з іншими предметами. Спробуйте розмістити тут діаграми з ключовими ідеями та стратегіями, картки, тощо. Представте основних людей у цій галузі, роздрукуйте терміни та різні допоміжні матеріали. Додайте на стіну візуальні ефекти та реальні об’єкти.

Нова модель оцінювання для 1-х класів
Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів


Міністерство освіти і науки запропонувало нову модель оцінювання для перших класів. Це описова модель, що дозволяє оцінювати учнів в умовах компетентнісного навчання. До цього в Україні практики такого оцінювання не було. Школи знають, як оцінити  результати   навчання (наприклад, кількість помилок у  диктанті), проте не знають, як оцінити процес навчання і компетентності. 

Навіщо потрібне нове оцінювання. 

З 2018/2019 навчального року всі перші класи працюватимуть за компетентнісним  навчанням. Згодом так навчатиметься вся початкова школа. Це означає, що учні замість запам’ятовування інформації (самоціль) опановуватимуть компетентності (навчання через практику і тому, що знадобиться в житті). Таке навчання передбачає не лише опанування академічних знань (з математики, мов, природничих наук тощо), а й так званих соціальних компетентностей (уміння працювати в команді, вирішувати складні проблеми, пропонувати нові ідеї тощо). Якщо академічну частину компетентностей у школах уміють оцінювати, то соціальну – ні. До того ж, академічна частина переважно оцінюється через призму кількості помилок, хоча на оцінювання мають впливати і, наприклад, обсяг докладених зусиль і прагнення учня. Тому для українських шкіл розробили нову модель оцінювання.

Для впровадження цієї моделі МОН запропонувало методичні 

рекомендації.  Детальніше...
Як саме оцінюватимуть учнів
Для здійснення формувального оцінювання робоча група МОН розробила 

Свідоцтво досягнень учня. Воно потрібне для того, щоб дати 

батькам і учням зрозумілий  та стукруторований зворотний зв’язок про те, 

що відбувалося протягом навчального року  чи семестру.
У першій частині свідоцтва вчитель оцінюватиме так звані соціальні і робочі
 компетентності. Наприклад, чи дитина була активною на уроці, чи ставила запитання про щось нове і незрозуміле, чи виявляла самостійність у роботі, чи була доброзичливою до інших і вирішувала конфлікти мирним шляхом. У другій частині компетентності оцінюються попредметно. Проте навчальні досягнення сформульовано, виходячи не з кількості помилок чи негативної оцінки  досягнень учня, а виходячи з його моделей поведінки і процесу навчання.
Свідоцтво досягнень Скачати файл...

Мультимедійні уроки для 1-го класу

Орієнтовні теми для «Щоденника вражень» Детальніше тут...
"Нова школа" - захоплюючі мультимедійні уроки для українських школярів


КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

за програмою О. Я. Савченко   (І семестр)

УКРАЇНСЬКА МОВА (НАВЧАННЯ ГРАМОТИ) 

за підручником К. Пономарьової (8 год ) Детальніше тут...

МАТЕМАТИКА за підручником Н. Листопад  Детальніше тут...


МИСТЕЦТВО  за підручником Л. Масол Детальніше тут...

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ за підручником Т. Гільберг Детальніше тут...

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ  За альбомом-посібником «Майстер-саморобко»А. Бровченко, Н. Копитіної  Детальніше тут...

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Детальніше тут...
"Я досліджую світ" Електронний підручник "Я досліджую світ" розроблено мультимедійним видавництвом "Розумники" спільно з видавництвом "Алатон"   Читати тут...
"Я досліджую світ "Презентації      Детальніше на сайті...



ПОСІБНИК ВЧИТЕЛЯ  Методичні розробки уроків "Я досіджую світ"







РУТИНИ

Впровадження рутин в освітній простір 1-го класу 
 Рутини - це необхідні щоденні задачі, які супроводжують освітній процес. Вони доповнюють правила і вивільняють час для навчання. Дуже важливий напрям в роботі з першокласниками - це розроблення правил і впровадження рутин. І починати треба із, здавалось би, всім знайомого. 
Детальніше...

Загальні рутини



Орієнтовні 
теми для «Щоденник ЦІКАВІ ІДЕЇ ДЛЯ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ У 1 КЛАСІ 

   НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Для вчителів 1 класу 
Комплект «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

Поурочні плани для проведення уроків «Я досліджую світ» Детальніше тут...
Методичні рекомендації до уроків читання за букварем Пономарьової «Я читаю» Детальніше тут...
Методичні рекомендації до уроків письма за зошитом «Я пишу» (Навчання грамоти за букварем Пономарьової) Детальніше тут...
Дидактична гра "Весела лічба"
Опис гри.       Педагог роздає дітям розрізні картки.  Завдання дітей — порахувати зображення на кожній частині та скласти відповідну цифру.



Загадки по складах

 
 
Розмальовка за арифметичними діями
 
 
 
Рахуємо фігури веселого конструктора

 
Математичні пазли-квіти

 

 

Літери запам'ятовуємо та розмальовуємо




 
 
 
 
 
 
Замок маленького будівельника

 
 
 
 
Завдання з математики
Порахуй та порівняй

 


КВІТКОВА АРИФМЕТИКА
 
Вчимося розрізняти літери української Абетки
Цей комплект завдань покликаний допомогти дитині вивчити літери українського алфавіту, навчившись вправно розрізняти кожну з них серед багатьох інших. Виконуючи завдання дитина розвиватиме увагу, дрібну моторику, а також зорову й м’язову пам’ять. У кожному завданні дитині необхідно серед різноманіття літер знайти саме ту, якій присвячено завдання (пам’ятаючи про те, що ця літера зустрічається неодноразово), навести її кольоровим олівцем або фломастером, а потім, за бажанням, порахувати, скільки наведених літер вийшло.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Складаємо пазли та розмальовуємо українську Абетку
Складаємо літери української абетки (пазл-розмальовка).  Цей комплект завдань допоможе дитині вивчити літери української абетки, потренувавши при цьому довільну увагу та задіявши зорову та м’язову пам’ять. Кожне завдання містить літеру-пазл, що складається з малюнків, назви яких починаються на цю літеру (для літер И, Ь – зображення, що містять відповідну літеру). Дитині пропонується розрізати декілька літер на фрагменти та перемішати їх, а потім відновити цілісні літери, вибравши малюнки, що починаються на кожну з них. Потім можна за бажанням розмалювати малюнки. Виконуючи завдання, дитина зможе краще засвоїти зв’язки між звуком та літерою, сформувати добре підґрунтя для подальшого розвитку навичок читання. Джерело: "Розвиток дитини" - сайт Детальніше тут...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Тренуємо графомоторні навички

 
 
          Джерело "Розвиток дитини"
Вчимося визначати першу літеру слів
 
 
 
9 пізнавально-розважальних у
країнських YouTube-каналів для дітей
Ukranimaua   Дивитись ...
З любов'ю до дітей  Детальніше...
Мультики UA Дивитись...
Малятко ТВ  Дивитись
ПЛЮСПЛЮС  Дивитись...
Хмаринка  Дивитись ...
Джерело «На Урок»   Детальніше тут...
ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ  У 1 КЛАС
 ПИШЕМО ТА РАХУЄМО

ГРА "Знайди однакові відповіді"
 
 
Лабіринт цифри, числа та рахунок
Цей комплект завдань допоможе дитині добре запам’ятати цифри, зрозуміти різницю між поняттями «цифра» та «число», навчитись рахувати до десяти та потренувати логічне мислення, увагу й кмітливість. Кожне завдання комплекту побудоване у формі лабіринту, у якому правильна «стежка» викладена певним числом або різними зображеннями, які його ілюструють (наприклад, для числа 2 це дві зірочки або 2 пелюстки квітки). При цьому в лабіринті містяться також і хибні стежки, що заводять у глухий кут. Дитині треба пройти лабіринтом, розмальовуючи правильні клітинки. Вхід у лабіринт вона повинна знайти сама, а вихід позначений стрілочкою.

 
 
 
УКРАЇНСЬКА АБЕТКА ПАЛЬЧИКАМИ
 
 
 

 
 
 
Складаємо слова й вчимося читати                       
Цей комплект завдань чудово підходить для дітей, що вже вивчили літери й роблять перші спроби читати слова, а також писати їх. Кожне з 8-ми завдань містить 4-6 малюнків та від 12 до 15 складів, з яких можна скласти назви цих малюнків. Дитині пропонується назвати, що зображено на кожному малюнку, знайти та поєднати склади цього слова лінією й записати слово під малюнком. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме зорову пам’ять, увагу, закріпить навички написання літер, потренує навички читання й дрібну моторику. Просимо звернути увагу на те, що правила складоподілу відрізняються від правил поділу слів для переносу.
 
 
Пишемо слова: прописи й малюнки
Цей комплект з 9-ти завдань допоможе дитині навчитися розрізняти друковані й прописні літери, розвинути навички каліграфічно правильного письма. Кожне завдання містить 6 слів, які подано в двох варіантах – друкованому й прописному. Дитині потрібно прочитати слова з двох колонок й з’єднати однакові (прописні й друковані), а потім підібрати до кожного слова відповідний малюнок з третьої колонки. Таким чином дитина розвиватиме дрібну моторику, зорове сприйняття, збагатить словниковий запас. У словах кожного із завдань повторюються певні літери алфавіту (для кращого запам’ятовування).

 
Розрізняємо голосні звуки та літери (українська мова)
Комплект завдань допоможе дитині навчитися розрізняти голосні звуки української мови в словах та позначати їх на письмі. Кожне завдання містить 6-11 слів та присвячено певним літерам та голосним звукам. У кожному слові пропущено одну або кілька літер на місці голосних звуків: на них «сіли» кумедні жучки, спинки яких розписані секторами з літерами. Дитині потрібно зафарбувати на кожному жучку ті літери, що утворюють слова, а потім записати ці слова та прочитати їх вголос. Таким чином дитина розвиватиме фонематичний слух та увагу, навички письма, збагатить словниковий запас та потренує дрібну моторику.

 

Цифри та числа: учимось наочно
  Цей комплект завдань допоможе дитині всебічно вивчити цифри та числа від 1 до 10-ти, одразу ж застосовуючи отримані знання на практиці. Кожне завдання комплекту присвячене окремій цифрі (числу) та пропонує дитині виконати дев’ять різних дій, пов’язаних з нею. За рахунок такої плідної праці дитина зможе краще засвоїти матеріал та матиме можливість потренувати інші важливі навички, а саме дрібну моторику, зорово-моторну координацію, навички письма та довільну увагу.
 

 
Малюємо двома руками
 

 
 
Вивчаємо світ тварин. Чим ласують тварини?
Цей комплект завдань допоможе дитині усвідомити різноманітність тваринного світу, формувати екологічну культуру, активізувати пізнавальну активність, збагатити словниковий запас. Комплект складається з 8-ми завдань, що містять інформацію про улюблені ласощі різних тварин. Дитині пропонується розставити літери в комірках у потрібному порядку й дізнатися, чим ласують тварини. Завдання допоможуть дитині дізнатися цікаві факти про тварин, сприятимуть зацікавленості дивовижним навколишнім світом і його мешканцями


 
Намалюй слова: вчимося розгадувати анаграми


Цей комплект завдань допоможе дитині навчитися розгадувати анаграми, розвинути логічне мислення, навички письма й читання. У кожному завданні дитині пропонується розгадати й написати 6 слів, що зашифровані в анаграми з підказками: послідовність літер у кожному слові можна визначити за напрямом стрілок (на першу літеру слова не вказує жодна стрілка). Кількість літер у зашифрованих словах збільшується від завдання до завдання. Після того, як слова розгадано, дитині потрібно намалювати їх. Таким чином дитина не лише збагатить словниковий запас, а й розвиватиме навички малювання й дрібну моторику.

  
Комплект завдань: вчимося віднімати
Цей комплект завдань надає відмінну можливість не лише навчити дитину такої важливої математичної операції, як віднімання, а й наочно її продемонструвати, залучаючи зорову пам’ять і таким чином покращуючи засвоєння інформації. У кожному завданні комплекту дитині необхідно розв’язати запропоновані приклади на віднімання та записати отримані відповіді двома способами: цифрами та кружечками різного кольору.

 
 
 
 
Головоломка «Спортивна математика»
Цей комплект ілюстрованих завдань-головоломок допоможе дитині потренувати арифметичні навички додавання, віднімання, множення та ділення, логічне й математичне мислення та кмітливість. Кожне завдання комплекту присвячене окремому виду спорту і пропонує зображення, які тематично пов’язані з ним і грають роль доданків, зменшуваного, від’ємника або множників. Дитині треба розгадати головоломку та записати, якому саме числу відповідає кожне із трьох зображень. Таким чином, виконуючи завдання, дитина тренуватиме гнучкість мислення та з цікавістю сприйматиме математику.
 

 
 
Джерело "РОЗВИТОК ДИТИНИ"
СКЛАДИ. Вчимося зливати склади
 
 

 
 
 
 
 
 
                           Пазли "Карта України"

 
  "Числові лабіринти" цифри та числа від 1 до 20
 Цей комплект завдань закріплюватиме знання цифр та чисел. Потрібно прокласти шлях лабіринтом цифр. Від кожної цифри до наступної є тільки один правильний напрямок, що необхідно позначити, намалювавши стрілки або замалювавши всі квадратики у порядку від одного до десяти або від одного до двадцяти. Завдання стане добрим підґрунтям для подальшого навчання рахунку.
 
 
 
 
"Написання цифр від 1 до 10"
 
 
 
 
Джерело "Розвиток дитини"
"Невідомі доданки".
 Обчислюємо суми від 10 до 100"
 
 
 

 "РОЗШУКАЙ СХОВАНІ СЛОВА"
 Завдання цього комплекту мають форму головоломки й покликані допомогти дитині засвоїти правопис слів, збагатити словниковий запас та розширити кругозір, окрім цього вони сприятимуть розвитку уваги, кмітливості й просторової орієнтації. У кожному завданні дитині необхідно знайти та обвести запропоновані слова певної тематики, що сховані у горизонтальному або вертикальному напрямках серед інших літер. Виконуючи завдання цього комплекту, дитина розвиватиме такі якості, як старанність, посидючість і завзятість.     Детальніше... Джерело "Розвиток дитини"

 
 
 
Кумедні картинки:
аналізуємо помилки
Цей веселий і цікавий комплект завдань сприятиме розвитку логічного мислення, спостережливості й уваги дитини. Кожне його завдання пропонує яскравий і кумедний сюжетний малюнок, на якому художник припустився кількох помилок. Завдання дитини – уважно розглянути зображення і знайти на ньому не менш ніж 5 помилок. У процесі виконання завдань дитина зможе добре поміркувати та застосувати наявні знання про світ, пори року, особливості життя рослин і тварин, що сприятиме розвитку її аналітичного мислення, збагачуватиме ерудицію та подарує приємні хвилини веселощів.
 
 
 
НАБІР  КАРТИНОК
РОЗВИВАЄМО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ
Учні працюють у парах. Двоє дітей отримують по дві однакові картинки. Складають речення. Доповнюють один одного, сказавши своє речення. Використовуємо у реченні крім головних членів речення ще й красиві прикметники, даємо клички тваринам.   ГРА "Хто побачив все?"
 
 
 


 
 



 

 
 
 
 
 
 
 
 
   ГРА "Знайди літери слова"
Цей комплект завдань покликаний поєднати розвиток мовленнєвого слуху і фонематичного сприйняття дитини із вивченням нею правопису слів, а також залученням зорової та м’язової пам’яті для кращого засвоєння інформації. Всі ці знання та навички вкрай важливі для читання та грамотного письмового мовлення. У кожному завданні дитині необхідно подивитись на малюнок, сказати вголос, кого або що на ньому зображено та, утримуючи в пам’яті це слово, знайти серед різноманіття літер ті, з яких воно складається, розмалювати їх та порахувати.
 

 
 
 
 

 
Вчимо "Склад чисел"   Гра "Отримай суму"
 
 
 
    ГРА "З якої букви починається?"
 
 
ГРА "У кого більше?"



 ГРА "Рахуємо плоди й тренуємо увагу"

 
 
"ВЧИМОСЬ ЧИТАТИ ПО СКЛАДАХ"
Ваша дитина тільки-но починає читати або вже близька до цього і сумлінно вивчає літери? Тоді цей комплект завдань саме те, що вам потрібно. У завданнях дитині пропонується зібрати разом частини, щоб побачити цілий малюнок, а потім прочитати по складах утворене слово. Виконуючі завдання комплекту дитина залучатиме зорову пам’ять та тренуватиме логічне мислення, а також неодмінно отримає задоволення.

 
 
 
 
"РАХУЄМО ПРАВИЛЬНО У МЕЖАХ 20"
 



       
 "ВІДТВОРЮЄМО ЛІТЕРИ АЛФАВІТУ"
 
"Вивчаємо цифри від 0 до 9".
Обводимо цифри по лініях, тренуємо кисть руки і запам'ятовуємо цифри 
 


 

ДЖЕРЕЛО "Розвиток дитини".  Детальніше тут...
МАТЕМАТИЧНІ ПАЗЛИ
Гра "Збери слово з розсиплених Літер"


 

 





ДЖЕРЕЛО: "Розвиток дитини"
                                   ДЕТАЛЬНІШЕ ТУТ...
Дидактичний матеріал 
до уроків  математики у 1 класі
ПРОПИСИ "БАРВИСТІ ЦИФРИ"




 
ДЖЕРЕЛО: "Розвиток дитини"
ЦІКАВІ УРОКИ  АДАПТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД ДЛЯ ПЕРШАЧКІВ 8

днів а вражень» Детальніше тут...



                                                                    Детальніше тут... 

24 коментарі:

  1. Доброго дня,Світлано! У вас цікавий та змістовний блог. Дякую.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую! Дуже корисна документація. Бажаю успіхів в роботі. Ви дуже талановита та професійна вчителька.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за Ваші надбання, і за те що ними можна скористатися.

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже багато корисної інформації. Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Готуюсь до першого класу . Дякую за зібраний матеріал .Клопітка праця.

    ВідповістиВидалити
  6. Шановна пані Світлано, дуже потрібно скористатися вашим календарним плануванням для 1 класу НУШ. Чи не могли б ви дозволити доступ? Дякую, якщо буде згода.

    ВідповістиВидалити
  7. Шановна Світлано, хочу скористатися вашим календарним плануванням для 1 класу НУШ. Чи не могли б ви дозволити доступ? Дуже багато корисної інформації. Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Доброго дня! Світлано, сподобався матеріал для 1 класу,а чи буде щось для 2 класу НУШ?

    ВідповістиВидалити
  9. Пані Світлано, дякую. Дуже багато корисних матеріалів.

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую за стислу і корисну інформацію!

    ВідповістиВидалити
  11. Світлана дякую вас за цікавий матеріал

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую!
    Багато корисної інформації.

    ВідповістиВидалити
  13. Шановна Світлана Василівна! Дякую Вам за цікавий матеріал. Ви творча людина, віддана своїй справі. Здоров'я,щастя,настрою,успіхів!

    ВідповістиВидалити
  14. Світлано Василівно, дякую за цікавий , корисний матеріал! Бажаю вам успіхів у роботі. Будьте дорові та щасливі!

    ВідповістиВидалити
  15. Щиро вдячна за вашу працю та щедрість.

    ВідповістиВидалити
  16. Щиро дякую! Творчості Вам та натхнення

    ВідповістиВидалити
  17. Щиро дякую за цікавий і корисний матеріал!!!!!!

    ВідповістиВидалити