Самоосвіта

"Учитель як фахівець, живе доти, поки вчиться"                                                                                                       К.Д.Ушинський


Організація самоосвітньої діяльності педагогічних працівників – один із напрямків у системі навчання дорослих
Самоосвіта вчителя є необхідною умовою професійної діяльності педагога. Суспільство завжди ставило і буде ставити перед вчителем високі вимоги. Для того, щоб вчити інших, потрібно знати більше, ніж інші. Тому самоосвіта є головним завданням кожного вчителя.
Самоосвіта- це розвивальна і творча діяльність педагога, яка розглядається як сукупність складових:
·        Самооцінка (вміння оцінювати свої можливості);
·        Самооблік  (вміння брати до уваги наявність своїх якостей );
·        Самовизначення (вміння обрати своє місце у житті, суспільстві);
·        Самоорганізація (планувати, організовувати власну діяльність);
·        Самореалізація (реалізація своїх можливостей);
·        Самокритичність (вміння критично оцінювати переваги і недоліки власної роботи);
·        Саморозвиток (результат самоосвіти).
Умови формування та розвитку потреби в саморозвитку та  в самоосвіті педагогів:
-         розширення обсягу пізнавальної інформації та джерел, способів її отримання, збагачення програмового матеріалу новітніми фактами та висновками, використання у викладанні різних засобів навчання, використання додаткової літератури,залучення позапрограмних джерел інформації;
-         перехід від репродуктивної до творчої діяльності: дії за зразком, звичайний переказ матеріалу, самостійне доведення, порівняння, аналіз, синтез, абстрагування, самостійне творче застосування отриманих знань, розв’язання нестандартних завдань;
-         урахування пізнавальних можливостей учнів: диференційований підхід до учнів, урахування їхніх об’єктивних пізнавальних можливостей, урахування суб’єктивних уявлень школярів про свої можливості;
-         усвідомлення особистої та суспільної значущості  самоосвіти та саморозвитку: розкриття значущості загальної середньої освіти; демонстрація значущості системи знань, розуміння значущості кожного окремого завдання, заняття.
В  основу організації самоосвіти педагога покладені такі принципи:
·        системність та послідовність самоосвіти;
·        зв'язок самоосвіти з практичною діяльністю педагога;
·        взаємозв’язок наукових і методичних знань у самоосвітній праці вчителя;
·        комплексне вивчення психолого-педагогічних і науково-методичних
проблем;
·        відповідність змісту самоосвіти рівню підготовки пе6дагога, його інтересом та нахилам.

Самоосвіта педагога здійснюється за наявності таких  ознак:
1. Самоосвіта як процес пізнання передбачає не просте закріплення професійних знань, або засвоєння вже відомої  наукової інформації, а має за мету придбання нових наукових і методичних знань, практичних навичок.
2. Самоосвіта повинна бути неперервною, поповнення і оновлення пових знань, має здійснюватись на підставі попередньої професійної підготовки педагога. Систематичність і безперервність цієї діяльності регулюються планами та програмами самоосвіти.
3. Самоосвіта має сприяти оволодінню педагогом засобами застосування професійних знань у його практичній діяльності.
Шляхом досконалої організації самоосвітньої діяльності постійно удосконалюється професійна майстерність вчителя і, як наслідок, формується авторитет педагога серед учнів, батьків, колег.Таким чином, творчо працюючий вчитель сам собі створює особистий імідж.
Імідж, який сприймається – це той образ, який бачать інші.
Мотиви для формування безперервної освіти педагогів:
-         прагнення до постійного самовдосконалення;
-         прагнення до самовираження;
-         прагнення до самореалізації та самоствердження особистості;
-         професійне зростання;
-         розширення кругозору;
-         підвищення рівня розвитку усіх видів компетентностей;
-         наявність пізнавальної зацікавленості;
-         створення позитивного іміджу серед учнів, батьків, колег;
-         підвищення кваліфікаційної категорії під час атестації;
-         отримання нагород;
-         підвищення особистісного рейтингу на різних рівнях підпорядкування.
Форми представлення результату самоосвіти:
-         традиційні (доповідь; виступи на семінарі; на педагогічній раді; на засіданні ШМО; розробки пакету поурочного планування з теми чи групи тем; комплекс дидактичного матеріалу з предмета; збірники практичних, контрольних робіт; розробка комплекту роздаткового матеріалу з предмета; розробка тематичних класних годин, батьківських зборів чи позакласних заходів; розробка олімпіад них завдань для підготовки учнів; база даних питань і задач з предмета тощо);
-          інноваційні ( проект; розробка електронних уроків. Авторських посібників тощо; розробка пакету тестового матеріалу в електронних оболонках; створення особистої методичної чи предметної web- сторінки; створення електронної бібліотеки творів художньої літератури згідно програм тощо);
-         науково- методичні (методичний посібник; навчальний посібник; стаття до фахового видання; науково-методична розробка;методичний чи діагностичний кейс; сторення термінологічного словника; творчий звіт тощо).


Учитель-це вдумливий дослідник


         "Педагогічна теорія повинна бути чуйним компасом, що вказує, куди і як вести дитину, світлом, що осяює практику" 
                                                                               В. Сухомлинський
Давня мудрість говорить: "Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, адосягнувши вершини,  підійматися вище". У цьому й полягає основна місія сучасного учителя. На мою думку, найважливіша риса сучасного вчителя - уміння й бажання вчитись, не зупинятись на досягнутому,  завжди шукати новизну. Адже людина, яка цікавиться всім, що її оточує, не подаватиме «суху теорію», а зробить кожний урок цікавим і пізнавальним.  І це, мабуть, єдине, чим можна завоювати повагу та прихильність учнів та досягти головної мети своєї роботи – навчити.




Самим важливим явищем в школі, самим повчальним предметом, самим живим прикладом для учня являється сам вчитель.
Він — втілення самого методу навчання,
саме відображення принципу виховання.
А Ф. Дістервег
Одна з головних вимог сучасності до викладача, вчителя – постійно вчитися і розвиватися. Тримати руку на пульсі передових педагогічних досліджень, наукових розробках, методиках. Застосовувати сучасні технічні досягнення, легкість поводження з якими слугує хорошим прикладом для наслідування та адаптації молоді в світі новітніх технологій.
Самоорганізація та амбіційність підкорюють вершини багатьох професій. Вчительська діяльність не являється виключенням. Деякі з таких вершин - це звання директора навчального закладу, завуча, методиста. Досвід викладання та вік кандидата відходять на друге місце, пропускаючи в перед лідерські якості – енергійність та амбіційність, менеджерські вміння - далекоглядність та компетентність. Ефективне управління, злагоджена та результативна робота колективу, відмінні показники учнівської успішності далеко не всі завдання з котрими може справитися  компетентний, амбіційний спеціаліст – молодий вчитель.

Робоче місце та умови роботи мають колосальний вплив на ментальне та фізичне здоров´я людини. І в цьому відношенню вчителю можна лише позаздрити, адже його оточує постійна молодість та гра, цікавість та бадьорість. Життєва радість дітей може передаватись вчителю котрого вони поважають і цінують як наставника.

Вчителем можна стати, але не завжди остатись. Природне почуття такту, психологічна стійкість та самоконтроль -  являються основними якостями викладача на шляху до успішних результатів. Декому ці характеристики дані від природи, декому ні. Тоді стає в пригоді вміння бути прикладом для наслідування – чи не головний критерій успіху в навчанні, в наслідуванні. І цей навик можна опанувати, роблячи акцент на свою індивідуальність та харизму.

Вчені прийшли до висновку, що все життя людини, вся її поведінка і навіть старіння визначається інтелектом, а якщо конкретніше, то центральною нервовою системою. Чим більш розвинений мозок людини, чим злагодженіше протікають внутрішні процеси організму, тим довше зберігається гармонія, закладена самою природою в існування людини. Так що активність, життєва сила організму, радість від життя притаманна людям з високим рівнем розумового розвитку, чому і сприяє робота вчителя.
Якості педагога – майстра:
“Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини, який ніколи не припиняється…  Це подив перед багатогранністю і невичерпністю людською”;
” … практична педагогіка – це знання й уміння, не тільки доведені до ступеня майстерності, але й підняті до рівня мистецтва…
Самоосвіта вчителя
План самоосвіти

"Ключові компетентності молодших школярів -новий вимір якості початкової освіти"

Ключові компетентності учнів початкових класів
         вміння вчитися; 
         загальнокультурна;
         громадянська;
         здоровязбережувальна;
         компететності з ІКТ;
         соціальна.

Вміння вчитися
         учень вміє вчитися, якщо він визначає сам або приймає мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планує і виконує необхідні дії, контролює та оцінює  свої результати.
              Навчальна діяльність визріває в надрах ігрової і лише поступово стає провідною.
Вміння вчитися

         організовувати своє робоче місце;
         орієнтуватися у часі та берегти його;
         планувати свої дії;
         доводити роботу до кінця.

Загальнокультурна компетентніст
  •  духовно – моральні основи життя людини.
  •     особливості національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно – дозвіллєвій сфері.
  •      культурологічні основи сімейних, соціальних, суспільних явищ.
  • —     роль науки та релігії в житті, засвоєння наукової картини світу.



Громадянська компетентність
         усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовищ.
         знання своїх прав і обовязків.
         здатність екологічно мислити.
         бережливе ставлення до природи, до людей, до самого себе.

Здоровязбережувальна компетентність
         уявлення і поняття про здоровя, здоровий спосіб життя та безпечну поведінку;
         усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності;
         взаємозвязок організму людини з природнім і соціальним оточенням;
         удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я;
         дбайливе ставлення до свого здоровя:        здорове харчування, розпорядок дня, гігієнічний догляд за тілом, загартовування.

Компететності з ІКТ
         Здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією.
         Вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел,  користуватися різноманітною довідковою літературою.
Соціальна компетентість
         Проектувати стратегії свого життя з урахуванням інтересів та потреб різних соціальних груп, індивідумів, відповідно до соціальних норм та правил, наявних в українському суспільстві;
         Продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі  та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;
         Конструктивне розвязання конфліктів, досягнення консенсусу, брати на себе відповідальність за наслідки вчинків.

39
Інтерактивні технології в початковій школі

Інтерактив
Інтерактивна вправа – центральна частина уроку, яка має займати близько 50–60 % часу, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку. Обов'язковою є така послідовність і ре­гламент проведення інтерактивної вправи:
  • Інструктування (2 – 3хвилини).
  • Об'єднання в групи і розподіл ролей (1 – 2хвилини).
  • Виконання завдання, де вчитель виступає як організатор, помічник, ведучий дискусії (5 – 15 хви­лин).
  • Презентація результатів виконання вправи (3 – 15 хвилин).
  • Рефлексія результатів учнями, що є природним і найважливішим компонентом інтерактивного на­вчання.
Використовуйте роботу в парах тоді, коли хочете залучити кожного, але не маєте достатнього часу для проведення обговорення в малих групах. Такий метод є ефективним для розвитку стосунків взаємопідтримки під час проведення більш складних видів діяльності.
  1. МІКРОФОН
  2. НЕЗАКІНЧЕНІ РЕЧЕННЯ
  3. МЕТОД «ПРЕС»
  4. КРІСЛО АВТОРА
  5. «БАТОГИ»
  6. МЕТАПЛАН
  7. РОТАЦІЙНІ  (ЗМІНЮВАНІ) ТРІЙКИ
  8. ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ
  9. МОЗКОВИЙ ШТУРМ
  10. ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮ
  11. ШКАЛА ДУМОК
  12. НАВЧАЮЧИ – ВЧУСЯ (БРОУНІВСЬКИЙ РУХ)
  13. РОЗМОВА ПІД ЧАС ПРОГУЛЯНКИ
  14. АКВАРІУМ
  15. ДВА – ЧОТИРИ – ВСІ РАЗОМ
  16. ДЕРЕВО РІШЕНЬ
  17. АЖУРНА ПИЛКА
  18. АНАЛОГІЇ
  19. КОЛО ІДЕЙ
  20. АНАЛІЗ СИТУАЦІЇ
  21. ДИСКУСІЯ
  22. РОЗІГРУВАННЯ СИТУАЦІЇ ЗА РОЛЯМИ
  23. ТОК-ШОУ
  24. СУД
  25. НАВЧАЛЬНА ПАРА
  26. КАРУСЕЛЬ
  27. ДЕБАТИ
  28. «ДІАЛОГ РИВІНА»
  29. ШІСТЬ КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯ ДЕ БОНО   
  30. Список використаної літератури та джерел

Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського

 НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА Е- платформа Нова українська школа   за посиланнями

Усі уроки початкової школи

Нормативно – правове забезпечення початкова школа 1 клас. 



Календарне планування 1 клас 



Навчання грамоти читати тут



Математика читати тут








Природознавство читати тут

 Словесне оцінювання учнів читати тут

Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів читати тут

Лист МОН № 1/9-315 від 07.06.17 року  читати тут

Конспекти уроків української мови (навчання грамоти)1 клас.

 Конспекти уроків математики 1 клас.

 Конспекти уроків природознавства  1 клас. Конспекти уроків образотворчого мистецтва 1 клас. Конспекти уроків трудового навчання 1 клас. Конспекти уроків основ здоров’я 2 клас.

 Конспекти уроків української мови 2 клас. 

Конспекти уроків літературного читання 2 клас. Конспекти уроків математики 2 клас.

 Конспекти уроків природознавства 2 клас. 

Конспекти уроків образотворчого мистецтва 2 клас. Конспекти уроків трудового навчання 2 клас. Конспекти уроків основ здоров’я 3 клас. 

Конспекти уроків української мови 3 клас.

 Конспекти уроків літературного читання 3 клас. Конспекти уроків математики 3 клас.

 Конспекти уроків природознавства 3 клас. 

Конспекти уроків Я у світі 3 клас.

 Конспекти уроків образотворчого мистецтва 3 клас. Конспекти уроків трудового навчання 3 клас. Конспекти уроків основ здоров’я 4 клас. 

Конспекти уроків української мови4 клас.

Конспекти уроків літературного читання4 клас. Конспекти уроків математики 4 клас. 

Конспекти уроків природознавства 4 клас. 

Конспекти уроків Я у світі 4 клас. 

Конспекти уроків образотворчого мистецтво4 клас. Конспекти уроків трудового навчання 4 клас. Конспекти уроків основ здоров’я

Основи здоров'я
дивитись тут...

На допомогу вчителю ІНФОРМАТИКИ Далі...

Бібліотека 
тут...

Позаурочна робота у початковій школі

Методика початкового навчання

Метод "зеленої ручки" у вихованні дітей


Метод “зеленої ручки”, розробила психолог Тетяна Іванко, коли займалася зі своєю донькою по зошиту підготовки руки до письма.

Цей принцип “зеленої пасти” можна використовувати і в інших сферах навчання і виховання. Він вчить учня будь-якого віку, не концентруватися на невдачах, а звертати увагу на свої успіхи. Це важливий коучинговий підхід.
Отже, в чому суть: 

Коли дитина вчилася писати, мама не підкреслювала червоною ручкою помилки дитини, як це робили в початковій школі. Вона виділяла зеленою ті букви і гачечки, які виходили у дитини добре. Дівчинці це дуже подобалося і завжди після кожного рядка вона просила: «Мам, яка вийшла краще за всіх?». І так раділа, коли мама обводила кращу букву зі словами: «Ідеально!».
У чому різниця між підходами?
У випадку підкреслення помилок червоною ручкою, ми концентруємося на помилках. Що відкладається в фотопам’яті? Правильно, ті букви, які написані кострубато, те, що неправильно. Чи побачили ви за цими червоними підкресленнями ідеально написані літери? Ні! Хочемо ми цього чи ні, але підсвідомо ми запам’ятовуємо те, що виділено.
У другому випадку ми концентруємося на тому, що зроблено правильно. Ми отримуємо зовсім інші емоції, інше сприйняття. Хочемо ми чи ні, але підсвідомо ми прагнемо повторити те, що було ідеальним. Це зовсім інша внутрішня мотивація – не прагнення уникнути помилки, а прагнення зробити добре.
А тепер увага, питання: як виділені помилки в зошиті впливають на майбутнє доросле життя?
Відповідь очевидна. Ми з дитинства звикаємо концентруватися на недоліках, на тому, що неправильно, на тому, що нам, здається, поганим. Нас привчали до цього в школі за допомогою червоного кольору, нас привчали до цього вдома, коли частіше робили зауваження за те, що зроблено неправильно, ніж хвалили за те, що ми зробили добре.
З 20 написаних в ряд гачків підкресленим був тільки один. Тобто 19 були написані добре, а 1 – неідеально. Чому ж ми сконцентровані на цьому одному?
Ось ця звичка (виділяти червоним погане), яку ми шліфуємо з самого дитинства і яку ніяк не забрати з нашої свідомості в дорослому віці, і стає найчастішою причиною незадоволеності в житті.
На чому фокус, те й росте. На що спрямована увага, те й збільшується. З дитинства все починається, з дитинства ми перетягуємо у доросле життя всі наші звички і навички, і не всі з них служать нам на добро.
Впроваджуючи принцип «зеленої пасти», ви побачите, що навіть, якщо ви не вказуєте дитині на помилки, вони поступово зникають самі собою, тому що дитина прагне зробити все відмінно сама, зі своєї доброї волі.
Шаблони для здійснення формувального оцінювання   
Сьогодні педагоги все більше згадують про поняття формувального оцінювання, яке дозволяє оцінити і скоригувати процес навчання, оскільки здійснюється в процесі навчання, і необхідне для того, щоб з’ясувати, чи успішно учні засвоюють матеріал, а також визначити, як необхідно будувати процес навчання в подальшому. Формувальне оцінювання покладене в основу оцінювання Нової української школи, і учні перших та других класів оцінюються саме за цим принципом. Міністерство освіти і науки України видало методичні рекомендації, які окреслюють напрями діяльності вчителя щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу, ми ж пропонуємо вашій увазі шаблони для здійснення формувального оцінювання, які можна використовувати не лише в початковій, але й у середній та старшій школі.  Оскільки при формувальному оцінюванні доцільно акцентувати увагу лише на позитивній динаміці досягнень учнів, враховувати, що оцінюється не учень, а його робота, вчитель може заповнювати індивідуальну картку навчального поступу учня, щоб зафіксувати прогрес (Індивідуальна картка навчального поступу учня). Також учитель може робити оцінювальний аркуш для класу чи групи, щоб визначити рівень засвоєння матеріалу відповідно до навчальної програми (Оцінювальний аркуш для групи). Одним з найкращих прийомів формувального оцінювання є використання таблиці ЗХД, яку учні заповнюють на початку вивчення теми (уроку) на по її завершенню (Таблиця ЗХД до теми).  Скачати  Детальніше тут...
Джерело

7 ігор із класного менеджменту для молодшої школи

Рівний доступ до якісної освіти




93

ТОП-6 незвичних уроків, яких немає в українських школах

читати тут... 

Данія система освіти - ПСИХОЛОГІС

Передовий педагогічний досвід

Досвід Л. В.Занкова, Д. Б. Ельконіна - В.В. Давидова, Г. Альтшулера та ін.

МОН розробило програму незалежного тестування 
вчителів початкової школи

“Проект програми розроблено з метою оцінювання професійних компетентностей вчителів початкової школи протягом 2019-2020 років у межах сертифікації педагогічних працівників“.

Незалежне тестування – один з трьох інструментів сертифікації вчителів початкової школи. Його мета – оцінка знаннєвого компоненту психолого-педагогічних, академічних та методичних компетентностей:

знання нормативно-правової бази, концептуальних засад НУШ та сучасних педагогічних технологій у плануванні освітнього процесу;

знання вікових особливостей та індивідуальних відмінностей перебігу когнітивних процесів у дітей молодшого шкільного віку в здійсненні педагогічної діагностики, оцінюванні навчальних досягнень учнів;

обізнаності у вимогах до організації освітнього середовища, зорієнтованого на особистісний, творчий і духовний розвиток учнів;

знання основ методології науково-педагогічних досліджень;

академічні знання з освітніх галузей, визначених Державним стандартом початкової освіти;

знання методик викладання освітніх галузей у початковій школі, визначених Державним стандартом початкової освіти.

Ознайомитись з проектом можна у документі    Детальніше тут...
Як буде проходити сертифікація вчителів
Добровільна сертифікація передбачена статтею 51 Закону про освіту, де:Сертифікація педагогічних працівників — це зовнішнє оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника (зокрема й з педагогіки та психології, практичних вмінь застосування сучасних методів і технологій навчання), що здійснюється шляхом незалежного тестування, самооцінювання та вивчення практичного досвіду роботи.
Мета сертифікації вчителів
Стаття 48 проекту Закону визначає мету сертифікації як: підвищення престижності педагогічної праці стимулювання педагогічних працівників до особистісного та професійного зростання. Засади сертифікації визначені Законом про освіту. Шляхи сертифікації педагогів ЗЗСО: тестування професійних знань і компетентностей (проводитиме спеціально уповноважена держава установа) моніторинг роботи вчителя — практичних умінь застосування сучасних методів і технологій навчання, вивчення практичного досвіду вчителя (проводитиме Державна служба якості освіти). За цими даними можна уявити, що будуть перевіряти.
Переваги проходження сертифікації
Педагогічні працівники, які отримають сертифікати, матимуть право:
·        - на щомісячну 20%-ову доплату до посадового окладу (ставки заробітної плати) пропорційно до обсягу педнавантаження протягом строку дії сертифіката (тобто 3 роки)
·     - впроваджувати і поширювати методики компетентнісного навчання та нові освітні технології
·        - брати участь у процедурах і заходах, пов’язаних із забезпеченням якості та впровадженням інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти.
Успішне проходження сертифікації буде підставою:
звільнення педагогічного працівника від атестації присвоєння кваліфікаційної категорії та/або педагогічного звання.
Натомість педагог, які не отримає сертифікат, матиме право пройти сертифікацію повторно не раніш як через рік.
ВЧИТЕЛІ ПРО СЕРТИФІКАЦІЮ      Читати КОМЕНТАРІ...
Безплатна сертифікація відбуватиметься раз на три роки.
Детальніше... Олександр Елькін, EdCamp: Про е-портфоліо вчителів...
Сертифікацію куруватиме МОН спільно з: Державною службою якості освіти та її територіальними органами (ДСЯО) Українським центром оцінювання якості освіти та його регіональними центрами (УЦОЯО). До проведення сертифікації дозволять залучати працівників: закладів освіти органів управління освітою.  Детальніше "ПЕДРАДА" портал освітян України

Скрайб-презентації



 Похожее изображение

Скрайбінг – новітня техніка презентації (від англійського “scribe” – накидати ескізи або малюнки); мова людини, що виступає, ілюструється “на льоту” малюнками фломастером на білій дошці (або аркуші паперу); виходить ніби “ефект паралельного слідування”, коли ми й чуємо і бачимо приблизно одне і те ж, при цьому графічний ряд фіксується на ключових моментах.

Фахівця в даній області прийнято називати скрайбером, а презентацію, яку він створює – скрайб.
Скрайбінг буває “ручний” і “комп’ютерний”. Ручний – класичний: голос за кадром розповідає, а рука в кадрі малює зображення, що ілюструє усну розповідь. У такому скрайбінгі використовуються, як правило, аркуші паперу або презентаційна дошка, кольорові олівці, маркери, фломастери, пензлі і фарби, а також елементи аплікації. По-своєму унікальний скрайбінг можна створити навіть за допомогою малюнків на піску.

Іменник

ІІ сем. Методичні рекомендації до уроків письма  Детальніше тут...
              Методичні рекомендації до уроків читання  Детальніше тут...
Оцінювання «нових українських першачків»: МОН оприлюднило нововведення  Детальніше...
1 клас ІІ сем.
УКРАЇНСЬКА МОВА
(авт. Пономарьова) Скачати тут
МАТЕМАТИКА (авт. Листопад) Скачати тут
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ (авт. Гільбегр)
Скачати тут
МИСТЕЦТВО   (авт. Масол) Скачати тут
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
 (за альбомом Бровченко) Скачати тут
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Скачати тут

2 клас НУШ


Мультимедійні матеріали для курсу "Я досліджую світ" 2 клас.
https://svitdovkola.org/2/qr?fbclid=IwAR3w7unjSmMJoCkyAFDBK9OQmeISJvvHK1_0yZzaWUEF5y4oYAODlDz4x4c

Календар спостережень за погодою(Інтернет)
https://drive.google.com/file/d/1LYX8_ktdVVICEmDgIghy2_7r9hsY7P4N/view

Додаткові навчальні матеріали для 2-го класу НУШ
http://osvita.ua/school/nus/65313/?fbclid=IwAR3EM-3WA_Ouz0qxO7Vww5Gdj4vyfOM7EWc23UpW10FauHbho0pK9aqhqVg

Свідоцтво досягнень для 2 класу НУШ
https://www.pedrada.com.ua/article/2338-svdotstvo-dosyagnen-povdomlennya-pro-f

Мультимедійні уроки курсу "Мистецтво" НУШ - 2
https://video.novashkola.ua/2-klas/mistectvo-2-klas/

Стенди для початкових класів


           https://naurok.com.ua/…/p-yat-igrovih-priyomiv-yaki-dopomoz…

Добірка універсальних ігрових прийомів для активізації уваги учнів та підвищення їх пізнавального інтересу на уроках.

Немає коментарів:

Дописати коментар