Виховна робота

 Зміст роботи класного керівника
·            Вивчення учнів.
·            Об’єднання учнів у колектив.
·            Співпраця з дитячими та моло­діжними організаціями.
·            Робота з батьками та громадські­стю.
·            Співпраця з культурно-освітніми  та позакласними установами.    
·            Співпраця із шкільним психологом.
·            Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.  
·            Індивідуальна робота з учнями.        
·            Побудова системи виховної роботи в класі.
·            Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
·         з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
·         проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
·         проводити індивідуальну роботу з учнями;
·         контролювати зовнішній вигляд учнів;
·         контролювати харчування.
 Щотижня:
·         організовувати чергування по класу;
·         проводити класні години;
·         перевіряти щоденники;
·         проводити заходи у класі за планом роботи;
·         працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
·         контролювати виконання доручень;
·         організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
·         працювати з батьками;
·         працювати з вчителями, що викладають у класі;
·         проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
 Щомісяця:
·         проводити класні збори;
·         проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
·         відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
·         тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
·         контролювати стан підручників;
·         зустрічатися з батьківським активом;
·         відвідувати учнів удома.
 Один раз за семестр:
·         оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
·         заповнювати табелі успішності;
·         проводити батьківські збори;
·         брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
·         аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
·         складати план роботи на канікули.
 Один раз на рік:
·         аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати план на наступний навчальний рік;
·         проводити відкритий виховний захід;
·         оформляти особові справи учнів;
·         оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
·         працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
·         писати характеристики (за необхідністю).



Виховні заходи


У 2016 році учні 3 класу 
та класовод Харабара Світлана Василівна 
 представляли свої матеріали на  ІІ етап 
Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок»:   презентували фоторепортаж, опис діяльності на тему "Твори добро"

Читати тут

Тема: Збережемо ліси – джерело добра й краси

Читати тут

Тема: Мово моя, ти — чарівна зірниця


                  Інтерактивний плакат  КНИГИ ДЛЯ НАШОГО РОЗУМУ

Виховна робота Презентації дивитись тут...

КОЛО ВИБОРУ
Презентація "Наскрізні вміння. Інструменти виходу з конфліктних ситуацій. "КОЛО ВИБОРУ" (коло вирішення проблем) Дивитись тут...   


Якби ви були феєю Краси, чи Багатства, або Доброти, 
що б ви зробили для людей?





ФОНОГРАМИ Mp3
Пісні до свята Букваря
Тема: День вишиванки (33 тиждень)
Мета: продовжувати розширювати та збагачувати знання дітей про особливості національного одягу українського народу, зокрема, вишитої сорочки, її значимість, особливості колориту та символіку;  формувати уявлення про те, що вишиванка – це сімейний оберіг, що передавався від покоління до покоління віками; виховувати шанобливе ставлення до традицій українського народу, зокрема, вишиванки як невід’ємного елементу національного вбрання.
Обладнання: вишита сорочка та її зображення, матеріали для образотворчої діяльності, відеофільм, вірші та пісня про вишиванку.
І. Вітання
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки.
Працюють голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви. Бажаю вам я!
·        Гра «Комплімент» Діти стають у коло і роблять один одну комплімент.
ІІ. Обмін інформацією
·        Вступне слово вчителя:
– Діти, сьогодні ми з вами  перенесемося  в історичне минуле нашого народу. Ми познайомимося з річчю, що є для українців культурною частинкою, символом нашої Батьківщини, а для того, щоб дізнатися про що піде мова, я пропоную вам послухати уривок ось такого вірша:
Сорочку мати сину вишивала
І душу, й серце в вишивку вкладала.
Як пам’яті народної відлунки,
На полотні з’являлись  візерунки,
Де кожен хрестик – то життєві миті…
Отже, ви вже здогадалися, ми будемо говорити про вишиванку, що є національним символом нашого народу.
Всесвітній день вишива́нки — міжнародне свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. Дата проведення — щороку в третій четвер травня (будній день). Свято є самобутнім і самодостатнім, не прив'язане до жодного державного чи релігійного. У цей день кожен охочий може долучитись до свята, одягнувши вишиванку на роботу, до університету, школи чи садочка.
·        Перегляд відеофільму

Що таке вишиванка?
Як її називають?
Що несуть собою вишиті символи?
Де використовувалися вишиванки?
Як вони дійшли до наших часів?
ІІІ. Групове заняття
·        Створення власної вишиванки
Похожее изображение












Електронна адреса малюнка:

·        Активність «Унікальність»
Діти по черзі рухаються по діагоналі через кімнату своїм унікальним способом.
ІV. Щоденні новини.
Фенологічні спостереження, календарна інформація.
Ознайомлення з планом роботи на тиждень.
Вивчення пісеньки про вишиванку протягом тижня
«Бабусина вишиванка»
У виконання Надії і Софії Стельмахів

Вечорами довгими не спала,
А бувало навіть до зорі.
Трепетно бабуся вишивала
Хрестики на білім полотні.
Зацвіли фіалочки барвисті
і троянди білі пелюстки
щоб онучці вроду чисту-чисту,
принесли бабусині нитки.

Бабусина вишиванка-дарунок на все життя
щоб квітли мої світанки мережкою вишиття.
Нехай кольори веснянки мене бережуть від бід.
Бабусина вишиванка, мов долі моєї цвіт.

Ця сорочка, наче берегиня,
Моїх перших мрій і сподівань.
Я пишаюсь нею у родині
Радо одягаю без вагань.
Хай твої, бабусю, щедрі руки ,
Бог благословляє кожен день,
Щоб росли здоровими онуки
І співали сонячних пісень.

Бабусина вишиванка-дарунок на все життя
щоб квітли мої світанки мережкою вишиття.
Нехай кольори веснянки мене бережуть від бід.
Бабусина вишиванка, мов долі моєї цвіт.

Перший урок "Щоб у серці жила Україна"

Учителю, будь сонцем, що випромінює людське тепло,               
                       будь благодатним ґрунтом для розвитку людських почуттів;
                       сій знання не лише в пам’яті й свідомості твоїх учнів,
                       а передусім у їхніх душах і серцях.      
                                                                                Ш.Амонашвілі
  ЗОЛОТІ   ПРАВИЛА  КЛАСНОГО  КЕРІВНИКА
Ø Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.
Ø Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе.
Ø У вчителя не має бути "любимчиків”.
Ø Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне.
Ø Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву, хобі.
Ø Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю.
Ø Завдання вчителя як особистості: знайти себе в собі, підкорити  себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям осягнути це також.
Ø Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з ним людина, на інтереси якої треба вважати.
Ø Педагог мусить мати гаряче серце, але діяти виважено, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
Ø Вчителю разом з батьками необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами.
Ø Підтримуйте кожне досягнення учня!
Ø Надихайте учня на подальші перемоги!
Ø Хваліть, не бійтеся перехвалити!
Ø Примушення викликає ненависть до навчання – не примушуйте!
Ø Терпіть! Любов до навчання часом спалахує несподівано, сама собою.
Ø Пам’ятайте, що двійка – ворог цікавості і творчості.
Правила поведінки учнів у школі



Немає коментарів:

Дописати коментар